مکالمه کاربردی زبان انگلیسی

چرا فراگیری زبان انگلیسی در کسب و کار و تجارت مهم است ؟

فراگیری زبان انگلیسی و زبان تجارت هر دو از اهمیت بسیار زیادی در انواع فعالیت‌های بین‌المللی برخوردار هستند. منظور از زبان انگلیسی دانش عمومی زبان انگلیسی است که نقشی حیاتی ایفا می‌کند و ما با وجود آن می‌توانیم آغاز به یادگیری زبان تجارت یا همان کلمات، گفتار و آداب تجاری کنیم. شرکت و تعامل داشتن در جلسات، گزارش‌نویسی و ارائه در جلسات، بازاریابی و تبلیغات… از جمله موارد متعددی هستند که می‌توانید در دوره‌های زبان انگلیسی تجاری بیاموزید و خود را برای این موقعیت‌ها آماده کنید. پیشتاز بودن در عرصه‌های حرفه‌ای بین‌المللی ابزار زیادی لازم دارد که یکی از اصلی‌ترین و کارآمدترین آنها تسلط داشتن بر زبان انگلیسی تجارت است.

محتوای دوره‌های آموزش زبان انگلیسی تجاری با توجه به نیاز و درخواست افراد و شرکت‌ها ممکن است تغییر کند اما به صورت کلی دوره‌های زبان تجاری کوتاه مدت و در قالب ۳ دوره برگزار می‌شود دوره‌های عمومی هم برای شرکت‌ها قابل برگزاری هستند.
کلاس‌های سفارشی مناسب سازمان‌هایی است که نیاز دارند در کوتاه‌ترین زمان ممکن مهارت زبانی خود را ارتقا دهند، به همین دلیل دوره‌های ویژه‌ای طراحی کرده‌ایم که کمک می‌کند افراد در اسرع وقت با بالاترین کیفیت ممکن به سطح زبانی دلخواهشان برسند. همچنین می‌توانید زبان انگلیسی تجاری مخصوص به شرایط خاصی مانند نگارش ایمیل (Emailing)، آداب برگزاری جلسات (Meeting Etiquettes) یا فروش محصولات (Selling Products) را در قالب کلاس با بالاترین کیفیت بیاموزید.

چرا باید Arvand Business School   را انتخاب کرد؟

موسسه آموزشی بین المللی علوم وفنون آروند بنیان گذار دوره های مدیریت کسب و کار بر پایه ی مهارت محور در ایران با دارا بودن اساتید خبره علمی و اجرایی در حال حاضر این دوره ها را با رویکردهای تخصصی زیر در سه استان بزرگ ایران ( خراسان رضوی، خراسان شمالی و مازندران ) برگزار می کند، دانشپذیران و مهارت آموزان پس از گذراندن دوره و قبولی در امتحان جامع سازمان و دفاع از پروژه خود موفق به دریافت گواهینامه بین المللی قابل ترجمه دادگستری و مورد تائید وزارت امور خارجه و سازمان جهانی کار  ILO می شوند. لازم به ذکر است این موسسه به دلیل دارا بودن قوی ترین تیم آموزشی در حوزه مدیریت کسب و کار در کشور تفاهماتی را با دانشگاههای داخلی و خارجی و همچنین انجمنهای معتبر بین المللی مورد تائید کشورمان در حوزه آموزش و پژوهش منعقد نموده است.